25 May, 2011

Više od 10 besmrtnih posljednjih riječi

Moje će biti "Ne, ne još! Nisam završio diplomski!" ili "Ostale su mi još dvije epizode..." Postati besmrtan kroz posljednje riječi, ima nečeg perverznog u tome. Ali dobra je to fora... Šta znam... stvarno sam prazan k'o Gospodska u 4. Pa ni dobro poređenje ne mogu da smislim! Prazan sam kao moja inspiracija? Hm... na nadgrobnoj ploči bi mi moglo pisati "Uvijek je pisao uvode u kojima se žalio kako mu to loše ide." Predugačko. Ali dobra ideja za sljedeću Reciklažu - 10 besmrtnih riječi sa nadgrobnih spomenika, može?


"Oprostite gospodine, nisam namjerno."
Ovu nezaboravnu posljednju rečenicu je izgovorila kraljica Maria Antoaneta nakon što ne stala na nogu svom egzekutoru dok se penjala na giljotinu.


"Nikako nisam trebao preći sa viskija na martini."
Hemfri Bogart je na samrti očito imao određena žaljenja na odluke koje je za života donio. Mada, Džems Bond je dobro prošao sa martinijem.


"Živim!"
Neki rimski imperator se drao dok su ga njegovi rođeni vojnici ubijali. Kažu da nije baš najbolje baratao sa latinskim pa je možda to razlog izgovaranja ove kontradiktorne posljednje rečenice.


"Prokletstvo! Da se nisi usudila da pitaš boga za pomoć!"
Džoun Krafort je rekla ovo i ostala živa... al' zamalo. Rečenica je bila upućena njenoj kućnoj pomoćnici koja je počela glasno da se moli za nju.


"Sad, zašto sam to uradio?"
Zapitao se britanski general Vilijam Erskajn nakon što je skočio sa prozora svoje hotelske sobe u Lisabonu 1813. Meni se nešto slično desi ponekad - recimo, uđem u sobu i, kao, šta ću ja ovdje i, kad smo već kod toga - ko je to ja?


"E narode! Šta mislite da naslov u sutrašnjim novinama bude 'Ponfrit?' "
Džejms Frenč je ovu besmrtnu rečenicu uputio novinarima koji su došli da prisustvuju njegovom pogubljenju na električnoj stolici. U pitanju je igra riječi - French Fries... a lik se preziva Frenč...


"Sutra, ja više neću biti ovdje."
Nostradamus, lik koji je imao toliko vremena da smisli svoje posljednje riječi i... ne'a šta, odlično odrađeno. Mada sam pretpostavljao da će tako nešto reći...


"Požurite prokletinje nijedne, ja sam dosad mogao ubiti desetoro ljudi dok se vi tu glupirate naokolo!"
Karl Pencrem je ovo rekao. Karl je inače bio seriski ubica a rečenica je upućena njegovim egzekutorima koji su malo odugovlačili sa vješanjem. Prilično duhovito, mora se priznati, ali lik je stvarno bio pravi gad. Ni malo simpatija prema njemu. Buuuuu!


"Molim vas, ne dozvolite da padnem."
Meri Surat je ovo izgovorila dok su joj stavljali omču oko vrata. Ona je bila jedan od učesnika zavjere da se ubije američki predsjednik Abraham Linkoln. Pored učestvovanju u planiranju atentata na predsjednika, Meri se može pohvaliti i da je prva žena koju su ubile Sjedinjene Američke Države. A da, nisu joj dozvolili da padne - visila je neko vrijeme tik iznad zemlje a onda su je nježno spustili.


"Ajde, ajde, moj dobri čovječe, nije baš pogodno vrijeme za sticanje neprijatelja."
Ove besmrtne riječi je izgvorio na  svojoj samrtnoj postelji jedan od mojih omiljenih likova, stara drtina Volter. Rečenica je upućena svešteniku koji je došao da ga pita da li se odriče sotone. Dobro se on zabavljao gotovo cijeli 18. vijek. Brafooo čovječe!


Neke od zanimljivih su još i "Umiranje je posljednja stvar koju želim da uradim" meni nepoznatog autora, "Sve mi se smučilo", rekao Vinston Čerčil, "Samo sekund..." papa Aleksandar VI je ovu rečenicu uputio Bogu a Če se navodno kurčio sa "Znam da ste došli da me ubijete. Slobodno pucajte, ubićete samo čovjeka." i stvarno su ubili samo čovjeka a Če je otišao ravno... na majice svih veličina. 





Ako vam se da, u komentar ispod ili na našoj feeejsbuk grupi ostavite svoje posljednje riječi. Mislim, posljednje riječi koje ćete jednom reći... posljednji put. Sad samo vježbajte, nemojte da mi se ubijate naokolo jer, ako je vjerovati gospodinu Š., nije ni to riješenje, mora se sveobuhvatnija akcija poduzeti po pitanju Riješenja... nešto kao konačno riješenje. Hm... možda ne baš taj naziv al'...


Ispod ovih sličica imate opciju "like" i opciju "send" (preko ove opcije možete da pošaljete link posta bilo kom prijatelju sa feeeejsbuka.), iskoristite ih. Budite iskorištavači opcija. Hm... 



Evo i nekih pređašnjih postova sa našeg posta pa ako ste već došli čak do ovog dijela onda dajte i njima šansu. 





No comments:

Post a Comment