26 December, 2021

Torte

Dvoje ljudi sjedi u bašti, razgovara i jede tortu. Izdvojili su sa žurke pune pijanih, glasnih ljudi. 

To je scena iz nekog filma koji sam gledao.

ne iz ovog

Zašto u životu pojedemo malo kvalitetnih šnita torti? Generalno pojedemo malo torti, ali još manje kvalitetnih. Zašto? 

Nezdravo? 

Ovo nije neka metafora, ili tako nešto. Mislim na bukvalne torte i bukvalne ljude koji ih bukvalno rijetko jedu. 


***

Mislim da mi je Spotifaj dijagnostifikovao bipolarni poremećaj.

happy ima ružnu boju

Crawler se relativno kasno pojavio

***

Već neko vrijeme me boli desna ruka. 

Onda se skršim i padnem baš na desnu ruku i pritom malo oderem rame. 

u redu je
 
Nije bilo strašno ali bilo je, kao, boli te ruka i onda padneš na nju.

***

Sviđaju mi se Last Night in Soho, The Last Duel i Don't Look Up. I, što da ne, Warning je ok, opisan kao Black Mirror za sirotinju. I'm cool with that.

sve će biti dobro by the time i get to...
 
Najbolji film 2021? Kurt Vonnegut: Unstuck in Time

***

Čitao sam uglavnom biografije, istoriju i ponovo čitao neke meni omiljene knjige, da vidim kako se drže. 

Drže se.

***



No comments:

Post a Comment