07 March, 2022

Ma, neće...

Više me ne boli ruka. Pokušao sam da vježbam i sjebo nešto u leđima. Dakle, sad me bole leđa. Htio sam da vježbam jer sam osjetio da mi se krivi kičma i da, ono, starost navire, tako da ne mogu više da se oslanjam da će stvari biti u redu same od sebe. 
 



Leđa bole puno više nego što je bolila ruka. Ali su to i dalje bolovi koji se daju izdržati i za koje se nadam da će proći sami od sebe, ili bar biti potisnuti nekim jačim.

Bojim se šta će smijeniti bol u leđima. 
 
Činjenica da postoje neuporedivo gore stvari od zubobolje je zastrašujuća.

***

U svijetu, koji navodno postoji izvan mene, kolektivnu tjeskobu koju smo imali jer pandemija, zamijenila je prilično zajebanija tjeskoba jer nuklearno uništenje svega ikad.
 
To je dramatičniji prelaz od ovog mog bola sa ruke na leđa.
 
.

U Panteonu stvari koje će potencijalno da okončaju život na Zemlji moj favorit je oduvijek bila nuklearna apokalipsa. Imao sam i nemali broj noćnih mora na tu temu (možda su to samo neke traume od gledanja Terminatora u ranoj mladosti). 

Ali još više je zastrašujuće saznanje da ne mora da bude nuklearni pomor života na zemlji da bi bilo sranje. Pogotovo kod nas. Prilično sam siguran da ćemo izabrati najgoru opciju i da ćemo na svu objektivnu muku koja će nas zadesiti, mi ubaciti i svoj naročito brutalan spin-off.
 
Jer, na kraju krajeva, mi smo društvo pojedinaca koji bol liječe novim, jačim bolom.

***
 
Dosta mračenja, idemo malo na eskapizam. Šta sam to dobro i osrednje gledao, slušao, čitao...

***
 
Početkom januara sam napokon dočekao The Worst Person in the World i nimalo me nije razočarao.
 
al' stvarno
 
To je film koji pripada svojevrsnoj trilogiji koju pored njega čine još Reprise i Oslo, August 31st. Ovaj potonji je najbolji a The Worst Person... je tu negdje. Ta tri filma dijele grad - Oslo, većinu glumaca i istog režisera/scenaristu ali ne i priču. Tako da ih možete gledati kojim god redoslijednom.
 
Preporučujem ih.
 
***
 
Little forest je film za odmoriti se. Mlada djevojka se nakon studija i raznih razočarenja iz Seula vraća kući na selo. 
 
Ima gomila recepata i lijepih pejzaža. Baštini duh Stardew Valleya.
 
kiša

Pogledao sam južnokorejsku verziju. Original je japanski. Njega još nisam al' planiram. 
 
***
 
Edvard Raderfurd je napisao gomilu debelih knjiga o različitim gradovima. Ja sam se odlučio za London. Dvije hiljade godina razvoja tog grada gledamo kroz oči gomile likova iz različitih epoha. Naučiš dosta o samom Londonu ali priče postanu pomalo dosadnjikave nakon 700-800 strana. Jača strana knjige je taj neki istorijski pregled. 
 
map men is now bridge man
 
Dobar podsjetnik zašto ne treba pretjerivati sa žanrovskom književnošću.
 
Ali, sve u svemu, nije loše.
 
***
 
Pročitao sam i jednu Pinčonovu knjigu - Probna faza. Čitao sam je u januaru kad, navodno, imam najbolju koncentraciju. Ovo je jedna sasvim pristupačna i dobra knjiga. Ni blizu Duga gravitacije koju sam počeo čitati prije godinu-dvije i koju ću, to sebi obećavam, jednom stvarno i završiti.

***
 
Album? Neka bude Scott Lavene - Broke.
 
Treba nam malo veselog odustajanja od svega.
 
i don’t care about your politics or sports preferences il' preporuke filmova, serija i muzike

 
nastaviće se?
 
 

No comments:

Post a Comment