09 April, 2017

Pitanje morala, Black Sails und Indijansko pero IV

Da li ste se ikad pitali kakva sam ja to osoba... ono, u pogledu morala, i tako to? Mislim, ne kakva sam JA osoba u pogledu morala, nego kakva ste vi osoba u tom pogledu. Bilo bi bezveze da dovodite moju moralnost u pitanje. 

Dakle, niste se pitali.


E, pa, sad ćete se pitati jer sam to, možda, suptilno, kroz razgovor, natuknuo i sad vam je to na jedan subverzivan... tj. ne kaže se subverzivan nego... sublimiralan način ubacio u vaš mozak. 

Kakav sam ja to ko čo'ek? 

Na sreću, postoji jedan test koji će vam dati odgovor na to pitanje. Radiću  lajt verziju tog testa jer mi je mrsko raditi ovu sa više pitanja.


Ispod su tačni odgovor ukoliko želite biti besprekorno moralni.

Never open myself this way... al',ajd', nothing else matters.

KAKAV SAM JA TO ČOVJEK? (lajt edišn)


Lik ubije zečića uživo na televiziji, je l' to oke?

  • Ne, to nije oke. Postoji mjesto i vrijeme za ubijanje zečića a to nije uživo na televiziji. To se radi u privatnosti doma, u podrumu, il' negdje izakuće. - Mama gdje je Gricko? Pobjegao je. Ali, mama, kako je pobjegao kad je bio u kavezu?! Ćuti i jedi to meso! -  Televiziju treba ostaviti za prenose obezglavljivanja taoca, ili već tako nešto. 


Lik naruči seks lutku koja je baš maksuz napravljena da liči na njegovu nećaku, je l' to oke?

  • To nikako nije oke! Mada, ako će to spriječiti da kripi ankl napastvuje svoju nećakinju... možda je i oke? Al', teško da će to spriječiti išta.


 Džuli je zamolila svoje prijatelje da odjebu njenog bivšeg momka jer ju je on prevario sa drugom ženom. Tri sedmice kasnije Džulina prijateljica Melisa se skontala sa jebenim prevarantom! Je l' to oke?

  • Pa ono, i nije oke. Šta ja znam, mogla je sačekati bar četiri sedmice, to bi bilo otprilike mjesec dana. Ali pozitivna strana je da se Džuli riješila dvoje ljudi koje ne treba u životu! Vu-hu! Nisam stavio čisto not OK jer možda su Melisa i Lažljivi Skot baš, ono, srodne duše. Imaju bar nešto zajedničko - zabijanje noževa u  Džulijina leđa.


 Prosijak se zajeb'o pa pitao dušbega Meta da mu ovaj da po marke. Met se nije ni zaustavio, samo je dobacio prosijaku "Ne obraćam mi se, luzeru." Recite vi men', je l' to oke?

  • Jebi se Met, to nije ni malo oke. Treba da prođeš pored prosijaka i samo ih izignorišeš kao i sav ostali normalan svijet. Koji kurac treba da dobacuješ.


Tina je majci na samrti (majka je na samrti, ne Tina) obećala da će je posjećivati na groblju bar jednom mjesečno. Nakon mjesec dana Tina je skontala da joj groblje nije baš usput i da je depresivno. Sad navrati, pa, jednom godišnje. Je l' to oke?

  • Da, što da ne. Majka joj je u mrtva i boli je briga za sve, pa i za posjete grobu. Tina je vjerovatno bila pomalo sentimentalna kad je davala obećanje. Nije razmišljala trezveno.



Koristeći i kondom i pilulu, brat i sestra su odlučili da se poseksaju - samo to jednom, da vide kako će biti. Je l' to oke?

  • Not OK! 
  •  
Sad ugleda da će biti 36 pitanja, puno je to za staviti ih sve u blog. Ajde malo na preskok i na rezultate. Tri, četiri... Sad!


Na času biologije, ljudska ruka sačuvana u tegli, ide od klupe do klupe i učenici je proučavaju. Je l' to oke?

  • Oke je, šta je tu čudno. Osim činjenice da svaki od tih đaka ima bar dvije ruke kojima preuzima tu teglu... sa rukom... i onda je gledaju... i rukama okreću lijevo desno... Je malo kripi ali, oke je, to je samo ruka.
 

Skot je organizovao večeru na kojoj je servirao desert koji je u obliku pseće kakice, je l' to oke?

  • Skot bi bio moj dobar drug.


Hrišćanska poslastičarnica (wtf?) odija da dokoriše tortu sa čokoladnim slovima kojima bi bila ispisana pro gej poruka, je l' to oke?

  • To je sasvim oke. Nemam ništa protiv gej brakova ili gejeva, ali sasvim je oke da ljudi u svojoj privatnoj poslastičarnici odbiju da urade nešto što se kosi sa njihovim moralnim načelima. I, da, to nije isto što i a kako bi bilo da doktor odbije da liječi nekoga ko mu se ne sviđa argument. 


 Adam i Eva su u vezi tri godine. Adam i nije baš za to da ima djecu,  zato mu Eva kaže da koristi pilule mada... ju nou... ne koristi, je l' to oke?

  • No, no, no! Eva, reci Adamu da želiš djecu pa vidi šta bude - bude. Adame - koristi kondome!


Tom i Linda su u vezi godinu dana. Pošto nisu naglasili da imaju ekskluzivna prava jedno na drugo, Tom se seksa naokolo sa drugim ženama, bez da to kaže Lindi. Je l' to oke?

  • Nije oke. Tome, nemoj se izvlačiti na semantiku.

 
Lik (isti onaj što je ubio zeca uživo na teveu a kasnije naručio onu seks lutku koja liči na njegovu nećakinju) počeo da se bavi medicinskim radom. Otvorio kliniku. Doduše, nema licencu za to al' zato od svojih pacijenata traži da potpišu ugovor u kome primaju k znanju to da znaju da on nije baš, ono, pravi doktor. Je l' to oke?

E, ovdje sam se dvoumio između Not OK i OK jer... taj lik bi trebalo da propadne u roku od, ono, doksirekokesk. Šta? Nisi pravi doktor? Oke, vidimo se. Ali, uz dobru reklamu i slatkoriječivost mogao bi on dosta štete da napravi dok se neko ne sjeti da ga zatvori.

Oke, da vidim kakav sam ja to ko čo'ek...

  
Moj moral se zasniva na slobodi? Okeee... i moj moral je najbliži libertarijanskom. Hm... Šta to koji đavo znači?


A, oke, to dakle... Pa, ono, malo sam iznenađen, moram priznati. Nekako sam drugačije zamišljao rezultate.

 
Ali, dobro, ima smisla. Ufur koji smatra da zna najbolje i da mu niko ne treba. Pa, manje-više to sam.

Eto, ovo je bilo depresivno, ali takve su samospoznaje. Šta se tu može. 

Rekao bih da u komentarima podjelite svoje rezultate ali sve troje znamo da se to neće desiti.

***
 BLACK SAILS

Prošle nedelje se završila serija Black Sails. To bi mogao biti dobar izgovor da o njoj napišem pokoju riječ.

Pokoja riječ o...


Black Sails nije tako loša serija. Tačnije, prilično je dobra. Prva sezona je pomalo smećasta i vjerovatno je odbila mnoge ljude. Što je vjerovatno razlog da je serija prošla pomalo ispod radara, ali sa vremenom se prilično popravila - naročito treća sezona je dobra (ima ukupno četiri sezone). Čak i kraj nije toliko loš, mada bi se dalo pričati na tu temu. Još uvijek se dvoumim da li je stvarno dobar ili jebeno smiješan. 

Uglavnom, serija se bavi piratima prije nego što su zvanično postali pirati onakvi kakve svi poznajemo.


Ima prilično zanimljive likove koji su na ivici karikature, ali na neki dobar način. Svi su,  otprilike, onakvi kakvi bi trebali biti. Imaju nečeg videoigričnog u sebi, ako razumijete šta želim da kažem. Jer ja ne razumijem.

Vizuelno izgleda dobro. 

Serija prati recept dosta priče, pa malo akcije, pa priče, pa akcije...  Ima dosta neočekivanih obrta, koji postanu očekivani nakon nekog vremena.

Ako pretrpite prvu sezonu, sve kasnije ide nabolje Tako da preporučujem gledanje ove serije. Ima zanimljivih razmišljanja o odnosu civilizacije i... slobode? ili već tako nešto.
  
 
***
Indijansko pero IV dio




Nastaviće se...


No comments:

Post a Comment