30 January, 2011

Novi horoskop: Posljedice

Prije nekoliko dana  bili smo svjedoci nevjerovatnih promjena u ponašanju ljudi, njihovih navika i odnosa prema drugima. Svijet je bio zatečen. Šta se to preko noći desilo? Da li je bilo preko noći? Možda je negdje bio dan? Šta je noć? Sve su to bila pitanja na koja niko nije imao odgovor.  

Jedan od istaknutih naučnika sa uvaženog privatnog fakulteta iz Han Pjeska je objasnio da je „noć ono kad pola zemlje okrene leđa Suncu pa stomak...“ To nije ni malo pomoglo. Ali je bar odgovorilo na neka od pitanja. Bio je to početak.

A onda je prof. Park Kunkle, rodom iz Amerike, skont'o u čem je fazon, da se tako stručno izrazim. Njegovo objašnjenje glasi da to ima neke veze sa nagibom i 3000 godina naginjanja.


Sve to je nekako dovelo do saznanja da nema 12 znakova zodijaka nego 13 a da je taj novi znak... Zmijonosac? Daj, zajebavaš me. Zmijonosac? Šta... lik sa nosem zmije? Dajte ljudi, pa zmija nema nos!

No dobro, taj 13 znak je poremetio sve. Novinari ReciklažaBloga su izašli na ulice i sakupili potresna svjedočanstva, potresenih ljudi (hm... je l' se to koristi kad su zemljotresi? Šta znam, valjda mogu ljudi imati potresne priče i bez zemljotresa). Te pogledajmo...


ReciklažaBlog:  Vi ste prije ovih događanja bili ovan, a onda su počeli vaši problemi...
Bivši Ovan: Kao što znate ja sam veoma jaka i veliki entuzijasta.  Za mnoge sam bila primjer kako treba živjeti. Veoma sam dobro znala šta želim u životu i bila sam inspiracija za druge koji idu istim putem. I takva sam legla da spavam tog kobnog 14. Kad, ujutru, 15. ustajem se ja, gledam kroz prozor i vidim neku ženu kako se okliznula i pala. I pođem da se smijem al' ne mogu! Šta je sad? Šta se dešava? Pođem da se saosjećam sa njom. Da dijelim njenu bol?! Kasnije saznam da sam po novom horoskopu riba! A! Prije svega saosjećajne prirode i trudeći se da pomognem bilo kome u nevolji. Ali to nije najgore! Postala sam i veliki sanjar i idealista, i cjelo vrijeme želim da pomognem svijetu i da ga popravim. Kako to da postignem kad sam ljekar!? A? Recite vi meni - kako?!

Zaista zastrašujuće ali sljedeća priča je ništa manje potresna.


Reciklaža blog: Vaša priča je ništa manje potresna
Nosilac Ništa Manje Potresne Priče: Da , tako je. Ja sam prije ovih nemilih događaja bio vodolija u horoskopu i kao što većina ljudi zna ili, bar ona obrazovana većina, ja sam najtolerantniji znak u horoskopu.  Uvijek uvažavam tuđe mišljenje, sa jednom  filozofskom distancom. Zagledan u budućnost. Vizionar, čovjek koji živi u snovima i sa svojim idejama sam bio u stanju da živim ispred svog vremena. I onda se to sve promjenilo. Postao sam jarac. Sistematičan, uporan, čvrsto na zemlji, pragmatičan.  WTF?! Mada, to možda objašnjava moju fascinaciju kozijim bradicama. Metalika rulzzz! Jeah!

Jedna od najdramatičnijih promjena je zadesila lavove.



Bivši Lav:  Paz' ovo - ja sam dobar lide, organizator i administrator. Veoma popularan u društvu. Plemenit.  Ponašam se korektno  i skoro uvijek dobijam šta želim. Puf! Nema više. Od danas si rak!? Alooooo! Rak! Ko još želi da bude rak!?  Divna i osjećajna osoba koja nikog namjerno ne bi povrijedila?! Drugima da dajem ono što mogu i da ih ne mogu gledati kako pate?! Čova, pa ja sam advokat! Jeboteee... kako sad da radim? Šta? Sad treba da radim pro bono?! Jer ne mogu da podnesem ljudsku patnju i nepravdu? That make me sick!

Ali to su problemi koji nisu ni blizu onome koje ima naš sljedeći sagovornik.


Naš Sljedeći Sagovornik: Ja sam sve do nedavno bio strelac. Otvorena i jaka osoba, pomalo nezrela. Nisam bio zlopamtilo. Pošten, imao sam visoke standarde u svemu a ljudi su se udruživali sa mnom i uvijek me poštovali. Mislim, nemojte me svatiti pogrešno, imao sam ja i negativnih strana. Možda sam ponekad preduzimao budalaste rizike a iz tih grešaka nikad ne bi ništa naučio. A i često sam obožavao da se kockam i to.. Ali opet, bolje i to nego da budem... kako ste to rekli? Zmijonosac? Ali zmije nemaju nos! Ne kontam... Šta? A... kao, zmijonoša? Neko ko nosi zmije? Još gore... Ja sam strelac, ja se bojim zmija. Dobro, bio sam strelac. Vidite.. još se nisam navikao. To je još u meni...


Kako će se sve ovo zaršiti, još niko ne zna sa sigurnošću. Ali sve to ima neke veze sa Majama i 2012. Naime, po statističkim podacima u periodu od 2003. do 2005. na području grada Beograda Maja je bilo 30. najčešće davano ime novorođenim bebama (najčešće djevojčicama) ali predviđanja kažu da u periodu 2010 do 2012. ime Maja bi moglo da uđe u prvih 10. Što neizostavno dovodi do izbacivanja nekih od danas najomiljenijih imena: Milica, Teodora, Katarina, Ana i, ne zaboravimo, Anđela sa te top 10 liste. Razmislite malo o tome dok gledate kako šume Amazonije nestaju i sjetite se da su to pluća čovječanstva. A ko može da živi bez pluća? Može ona žaba iz Indonezije od mila nazvana Barbi, koja nema pluća al' diše na kožu. 


Mogući izgled svijeta 2012.








No comments:

Post a Comment