24 March, 2010

Intervju sa leptirom koji sanja da je čovjek

Filozofski razgovori
sa RECIKLAŽOM

Svi znamo priču o nekom tamo liku koji je sanjao da je leptir a onda se probudio i skont'o da leži go na ulici. Onako mamuran, zapitao se: „Da li sam leptir koji sanja da je čovjek ili sam go čovjek prema kome ide policajac?“

U tim trenucima ljudi postaju filozofi. A zbog prisustva policije i naglo otriježnjeni.

Uzmimo za pretpostavku da mi jesmo leptiri koji sanjaju da su ljudi. Da u ovom trenutku na nekoj livadi spava leptir. Spava i sanja da je čovjek a taj čovjek uzima za pretpostavku da je leptir koji sanja da je čovjek i...piše o tome.

Na osnovu toga bi smo mogli zaključiti da u ovom trenutku na nekoj tamo livadi postoji leptir koji ima poprilično zajeban san, čak i za jednog leptira.

E sad, ne znam da li su leptitiri čuli za lucidno sanjanje ali ako sam plod leptirove mašte, rekao bi' da jesu. Pa, ovo što sad slijedi jeste:


EKSKLUZIVNO! INTERVJU SA LEPTIROM KOJI SANJA DA JE ČOVJEK!

Reciklaža: Možete li nam se pretstaviti?
Leptir koji sanja da je čovjek: Ne mogu.
Reciklaža: Zašto?
Leptir koji sanja da je čovjek: Ne želim da se predstavljam jednom od mojih najneuspješnijih snova.
Reciklaža: A?
Leptir koji sanja da je čovjek: Sljedeće pitanje, molim.
Reciklaža: Koji ti je omiljeni film?
Leptir koji sanja da je čovjek: Umri muški 3
Reciklaža: Nekako sam mislio da će biti „Butterfly effect“.
Leptir koji sanja da je čovjek: Butterfly effect mi je omiljeni hobi.
Reciklaža: Da li kod vas postoje ljudi ?
Leptir koji sanja da je čovjek: Postoje?
Reciklaža: Da li sanjaju?
Leptir koji sanja da je čovjek: „Vaše“ leptire.
Reciklaža: Onaj lik koji je sanjao da je leptir pa se probudio go na ulici, da li se probudio kao go na ulici ili mu je to bio početak sna?
Leptir koji sanja da je čovjek: That is classified information.
Reciklaža: Ko je sanjao novi album Zdravka Čolića?
Leptir koji sanja da je čovjek: Za njim je raspisana medjunarodna potjernica i čeka ga kazna dugogodišnjeg nespavanja.
Reciklaža: Kad smo već kod dugogodišnjeg, zar leptiri ne žive jedan dan?
Leptir koji sanja da je čovjek: Ah, šta je jedan dan?
Reciklaža: Ja... Nego, odsanjaj mi kako idem da jedem.
Leptir koji sanja da je čovjek koji je poprilično gladan: np

Kako nezvanično saznajemo, lik sa početka priče se ipak probudio a ne počeo sanjati kad mu se desilo ovo:




Hvala svima na komentarima, pohvalama i to što nam govorite da smo skroz super s obzirom da smo, ipak, samo plod leptirove mašte.

Pridružite se našoj FB grupi ovdje. Uvijek friške informacije o svemu vezanom za Reciklaža blog.

Preporučite nas nekome jer, kako kaže stara pjesma naše mladosti: "Koji će ti kurac kišobran ako ga nemaš sa kim dijeliti a...i kiša ne pada"

Stej kul bi kepi.

No comments:

Post a Comment