08 March, 2015

Ima li života poslije alkohola?

Poprilično pijan lik stoji pola metra od mene, takođe za šankom. Na trenutak mu uhvatim pogled - nema se tu bogznašta  uhvatiti.  Pola minute kasnije lik pođe da pada. Hvatamo ga da ne odvali glavom u kakav ćošak. Počinje da ispušta neke čudne zvuke. Pijani gosti dobacuju svoje teorije šta bi to moglo biti. Konobarica viče samo da mi ovdje ne umre, zovite hitnu! Neko stvarno i zove hitnu.  U hitnoj pitaju je l' pijan? Jeste. Malo smo prebunkirani, nađite prevoz pa ga dovezite. U međuvremenu poprilično pijani lik je popio sećerom zaslađenu vodu. Držimo palčeve da nije dijabetičar. Čini se da dolazi sebi, čak se i nasmijao. U fazonu bio sam negdje i sad sam opet ovdje, tamo je sranje.  Sve se vraća u normalu, ljudi se vraćaju svom alkoholu.

***


Ne da mi se više piti. Nema smisla, kontam da više ne pijem.
Opet počinjemo tu priču?
Napijem se, prespavam dan, osjećam se skršeno. Čemu?

Hoćeš ti?
Daj mi Zaječarsko.
Imaš otvarač?
Imam.
A dobro, moramo nešto smisliti da zamjenimo alkohol. Kont'o sam da pijem vino. Vino je kao, zdravo i, ono, vino se pijem kad ostariš end staf.
Ali teško možeš naći dobrog vina. Dobro vino je skupo.
Možda neka žesta? Viski il' tako nešto. Sake? Šta još moćno zvuči... Konjak? Je l' konjak moćno zvuči?
Možda. Možda bi trebali početi piti stvari sa ledom i u manjnim čašama od krigli. Mora se nešto promjeniti.
Čaj. Čujem da u onoj Kući čaja ili šta već imaju čaj sa alkoholom. Bi rum? Il' tako nešto. Mogli bismo rum sa čajem.
Hoćeš ti još jedno?
Može. Nemoj zvat' Stanu, uzmi sam.

***

...i znači, pozvali su nas da svjedočimo na sudu...  Another year gone...  ja nikad nisam bila u sudu skroz pogubljena... Stomach fatter, beard fully grown... oni hodaju po sred ulice! policija nas zaustavila i mi... Waiting for the nothing and I'm awfully alone... ti si dobar dečko. vidim ja, ti se družiš sa njim, jelde?... These years were only appetizers, swallowed quick and wet... imaš li pola marke da naručim pivo? ... but I will not forget the remnants that were left... ne može pivo! sjećaš se sinoć šta je bilo? ... We're alive, barely alive, but we're alive!... ne čuje on ništa. vidiš da ima slušalice ... ma čujem, samo ti pričaj.

***
On je skroz puko. Spava tako po kafanama. Sinoć je spavao tu na podu, mislim da je izgubio stan. Dobio je otkaz ili tako nešto. Baš je puko.

***
E, ode ja.
Ajd' čućemo se.
Ajd', zovem te na pivo uskoro.




No comments:

Post a Comment