24 December, 2014

Čemu tuga, čemu bol kad postoji stiropor

Pokušao sam da mnogobrojne ljude iz zemlje i dijaspore nagovorim/ podmitim/ zamolim da napišu nešto za reciklažu, da ne zjapi tako prazna i napuš(t)ena ali moji vapaji su se odbijali kao... eho... lokacija... ono kod slijepih miševa kad oni kao vrište u mraku pa se zvučni talasi odbijaju od koječega pa oni vide, uglavnom, vraćali su se do mene pa evo mene, đeste ljudi. Ja ću biti pisac redova koji slijede, kao što već jesam pisac redova koji su im predhodili. Praktično, ja sam alfa i omega ovog teksta.


Kraj je godine i teško je pronaći novi način da se kaže i vrijeme je da se osvrnemo na godinu na izmaku i sumiramo šta se to koji kurac desilo u meni zapanjujuće nestvarnoj 2014.  Ono što je meni bilo zapanjujuće nestvarno u 2014. je to da je to bila 2014. godina. Kud prije? Kud bila? Kud prije bila? Retorički se zapita, te zamisli.

Ovaj teksti bi, već vidim, mogao da ide u smjeru godine prolaze nervoznim korakom, go-di-ne.


U školi smo u gornjem desnom uglu svesaka pisali datume svaki radni dan. Bili smo svjesni  tog polaganok protoka vremena. Sada toga nema, šta te podsjeća da je 2014., slabo šta. Godine su u posljednje vrijeme postale tako nekako konformističke, uniformne, riječju - nedostaje im individualnosti.  Recimo 1999. je bila tako izrazito jaka, samosvjesna , nekonfomistička godina, kao i 2003. npr. Ali ko danas možee da razlikuje 2014. od 2013. ili 2011. O tome vam govorim.

Zašto je to tako - da li je pogrešno tvrditi da su za to krivi vanzemaljci? Ko sam ja da ti sudim.


Pokušajmo zajedno da 2014. damo nešto po čemu ćemo je pamtiti. Kad kažem zajedno mislim na to da ja sad napišem nekoliko stvari koje mi, onako, budu padale na pamet.

Ajs baket čelendž - ljudi se polivaju 'ladnom vodom kako bi drhtanjem čitavog tijela pomogli ljudima kojima je cijelo tijelo paralizovano.

20.08. banjaluku zahvatio ajs baket čelendž, skršio i cvijeće i drveće.

Ebola - nekoliko ljudi u Americi je bilo zaraženo ovom opakom boleštinom. Svi smo se molili za njihov brzi oporavak. U međuvremenu je hiljade bezimenih crnaca pomrlo u Africi, mnogi od njih i od ebole.  Da li je ovo previše patetično. Neki bi rekli i previše jeftino. Pa, kao i životi afrikanaca. ta-da!

Ameri i Rusi se mrze kao u najboljim danima. Za koga navijati? Novi Zeland. Grenland (grenland je srce danske!)

Bin Laden dobio nasljednika - Islamska država.  U pauzama uspostavljanja kalifata na okupiranim/oslobođenim teritorijama Sirije i Iraka, ovi bogobojažljivi ljudi odsjecaju glave novinarima i sa dječicom se kupaju u rijeci.

Čovječanstvo se može pohvaliti i time da je po prvi put u svojoj istoriji sletilo na kometu!

Na Marsu je neko pr'no a ako je neko prn'o onda znači da ima neko. Dame i gospodo - na marsu postoji život.


Sjeća li se neko olimpijade u Sočiju?

Ukrajina. U Hrvatskoj NATO vježbe u Srbiji Rusi vježbaju. Kod nas (u BiH) sve to + možemo dodati i isil.  Ne d'o bog sranja - najebasmo. Navijajmo za Novi Zeland.

A sad malo lokalno - Balkan zahvatile najgore poplave u zadnjih 100 do 150 godina. Možda i manje,  možda od prošlog četvtka. Ko će to znat'. Ko da to neko prati. Uglavnom, nikad pijani nemojte zvati prijatelja kome je kuća upravo poplavljena da ga pitate da li mu se sviđa šala ilti pošalica koja ti je pala na pamet u tom trenutku.


Upoznao sam se sa postupkom proizvodnje piva, lijepljenjem pločica i utovaranjem govedine u avione. Još se nisam upoznao sa životom nastavnik/profesora, niti sa ženom svog života. Ona, inače, živi na Aljasci i nikad se nećemo upoznati.

Bendži, fikus koji pokušavam održati u životu, još nije uginuo.


Metalika se još može slušati. Bend mog djetinstva je još jednu godinu ostao 
neprerašten(?)... ono, nisam ga još prerastao. Ne sluša se više svakodnevno, pa ni svakomjesečno ali opet, kad naleti kriping ded ili orion sve je na svom mjestu.

Ukrali su mi biciklo!

Shinobi Ninja!

I da ova 2014. ne bi bila meh godina potrudila se Nina koja je sve do, ono, tipa, 10. januara bila trudna a onda ni malo neočekivano rodila DLM-a. Prvog člana Reciklaže nove generacije čije tekstove očekujemo za 5-6 godina. Vrijedi pomenuti i da se Ana udala i, nevezano za to, da sam prisustvovao kupovini najskupljih 10 grama plastelina ikad prodatih/kupljenih.

-----------------------------------------------------------------------
Feeejsbuk grupa je ovdje. Djelite nas po zidovima.

POSJETITE NEKE OD NAŠIH PREĐAŠNIH POSTOVA, NEMOJ DA SE DEREM DžABA

  


1 comment: