20 July, 2014

Biciklo - Ljubavna priča

ljeto, 1999.


   Pokušavam da spavam. Vjerovatno je vruće pa mi ne ide. Iz Tajfuna se čuje dobro poznati početak lords of d bordsa, stavili su je na ripit i ovo je najmanje sedmi put da je slušam. Kontam da je guano ejps naj-kul-moćan bend na svijet. Dobro, pored metalike i nirvane. Mada i priti flaj for a vajt gaj od ofspringa razvaljuje. No, nakon još 3-4 ponavljanja napokon prestaju i počinje da trešti muzika prikladnija za Tajfun. Ljudi se razvaljuju već nekim šabanom možda i d šabanom. Tu se već mogu isključiti i dok se gušim u san kontam zamisli ejpse slušati uživo. Da sam tad znao šta su šutke, vjerovatno bi' pomislio i kako bi dobro šutanje bilo uz bordse. Sutradan (vjerovatno ne sutradan al' definitivno neki od dana '99.) ćale mi kupi bajs. Fala ćale.

ljeto, 2004.
   U šutki sam. Ljudi me išutaše, razbio sam cvike. Osjećam se super. Ne, nisu guano ejpsi nego ritam nereda.Na nekom od ljetnih festivala sam. Dobar je osjećaj, na svakom koraku poznati ljudi, svi ti nude pivo. Ti svima nudiš pivo. Je l' iko ovdje pije pivo il' ga samo prosljeđuju drugima? Povraćam u neki žbun, ipak se pije. Nikad se nisam osjećao kao da negdje pripadam jer sam skroz ufuran al' na ovim svirkama sam blizu osjećaju da sam na pravom mjestu. Guano ejpse nisam slušao mjesecima a i neću ih slušati ni narednih desetak godina. 

ljeto, 2010. (oke, nije ljeto al' ko da jeste)


   Na koncertu metalike sam! Sad mogu da umrem a onda na nirvanu.

ljeto, 2014.
   Čova, jesi čuo ko dolazi na demofest? Nop. Guano ejpsi! Sereš. Ozbiljno, čova. Uf! Moramo ić'.  Skidam best of guano ejps i muzika me transportuje u neko sretnije vrijeme, kada smo zajedno bili svi, koje ni jedna slika, ni jedna pesma, ne mogu vra-ti-ti. Više se ni na koncert ne može otići bez pažljivog planiranja i poklapanja gomile sretnih okolnosti. Pažljivo sam planirao a i okolnosti su bile, ako ne naklonjene, a ono bar poštene pa eto me na koncertu. Gomile ljudi koje ne poznajem. Kontam, većini ove djece bi mogao biti čika profesor. Al' eto nisam, fale mi bodovi.


E, konto sam da će Sandra biti, ono, skroz stara.
Drži se bolje od nas.
Poslušamo lords of d bords i pičimo kući, pola 3 je a moram čuvat babu sutra.
Može, al' vjerovatno će je svirati na bis jer bi u suprotnom ostali bez publike.

Kakve su ovo pjesme?
Nemam pojma, čova. Ovo je kao neki novi album, šta li je.
Kako se na njemačkom kaže svirajte stare pjesme?
Otkud ja znam. Njemački sam učio jedva osam godina. Špile alt muzik?
Klos enaf
.
ŠPILE ALT MUSIK! ŠPILE ALT MUZIK!
Kasapimo im jezik.
A šta ona radi sa našim.

Jebote, postali smo džangrizavi ko oni starci iz mapeta.
Takvi smo od sedamn'este.
I to što kažeš.

Evo ga!
Lords of d bords!
skačemo.
Sreća pa nismo znali puno pjesama, mrtav sam od skakanja i na jednoj.
Nisam čak ni pijan.



20.07.2014. rani jutarnji sati
   Biciklo! Je l' još ispred?!  E, jebiga. Ljudi, neki sugrađani mi ukrali biciklo.

Jes' mi se ne ide pješke.

Radi li prodavnica? Treba mi kisela.


Jebote, hrom mi je na srpskom.



----------------------------------------------

Ajd' kad si već tu posjeti i neki od prijašnjih postova. Dođi nam i na grupu. Bolja je od yu grupe i AB pozitivne zajeno. A grupa je ovdje. Zajebavam se, ovdje je.


     




No comments:

Post a Comment