20 February, 2011

Grupna terapija



Reč - dve o biznisu...

Dakle! Ovo je prava ReciklažA, ono što je bila pre par godina...Dakle, manite se glasanja i ostalog palamuđenja, ovaj post je totalno drugačiji...Ali pročitajte... Dobar je. Misaoni.


GRUPNA TERAPIJA KOD OKEJ KORALA PORED GREMOVE ZGRADE U SAŠINOM STANU
Prvo pravilo:
Za grupnu terapiju, potrebna je grupa. Mislim, grupa ljudi.
Drugo pravilo:
Na stolu, tamo u Sašinom stanu, potrebna je flaša "Captain Morgan" ruma. Rebrasti čips od mladog kajmaka.


Počinjemo.
ANA: Gubitak identiteta. Pogotovo na ovim bosansko-hercegovačkim prostorima, identitet je ono...Ja sam iz galaksije Milki Vej. U sazvežđu...
ACO: Ne, galaksija je Milki Vej, sunčev sistem, treći kamen od sunca, a mi smo na zemlji, u Banjaluci.
ANA: Kad dođem do svoje kuće uključim google earth, i onda -
NINA: I onda ćeš nas uvući u neki projekat!
ACO: Hajde sad, pričaj ko si ti.
ANA: Ja sam neimenovani leteći objekat.
NINA: Ma daj, šta si ti, šta imaš?
ANA: Nemam ništa, ja nemam ništa...
ACO: Još uvek si posredna...
ANA: Ne volim to. Nemam konekciju s tobom da bih mogla posredno da komuniciram s tobom. Nemam slobodene asocijacije s tobom. Kad dođe Draga, videćeš kako se opisujem.
ACO: Dakle, da bi se neposredno opisala treba ti Draga.
ANA: Pa da, ja sam začarani krug, neposredno..
ACO: Znaš ti šta je krug i opisati?
ANA: Ma postoji samo opisan i upisan krug neposrednog kruga...
ACO: To je posredno a ne neposredno, ne sme ti trebati neko da se opišeš...toi ne bi bilo posredno nego neposredno.
Nina šuti.
ANA: Neposredno da se opišem?
ACO: Idi posredno dok ne dođeš do neposrednosti. Hajde opiši sebe kako se doživljavaš... Niko ne posreduje u tvom opisu, došla si do ja jebote!
ANA: Šta ima tu dobro i loše?
ACO: Nije bitno dobro/loše, to su ljudske kategorije dođi do ja!
ANA: Ja sam logički mehanizam.
ACO: Znači, ti si mašina?
ANA: Ja sam neidentifikovana svest i mašina koja koristi posrednost samoizražavanja.
ACO: Ti si atom koji razmišlja o atomima.
ANA: Da, samo što ustvari ti atomi razmišljaju o meni.
ACO: Ma šta sereš.
ANA: Ja ustvari ne postojim.
Aco, Nina i Vlado šute.

No comments:

Post a Comment