06 December, 2010

Wikileaks o SFRJ i Reciklaži




S E C R E T STATE 160805
E.O. 12958: DECL: MR
TAGS: ASEC
SUBJECT: DIPLOMATIC SECURITY DAILY
Classified By: Derived from Naš čovik u BL


(SBU) EUR - Bosnia and Hercegovinija - Roštilj, piva, raja (RPJ)
Banja Luka - Sinoć sam zalomio na nekom roštiljanju na Paprikovcu.
Bilo dosta raje. Bilo pive (Nektar, Jelen), bilo i neke rakije (Šljiva), dobri ćevapi (banjalučki™), kvalitetna salata (šopska). I, tako ti se ja uklopim u svu tu situaciju. Ono, pravim se Englez, kobiva - ja ništa ne kontam i to... Kad, ljudi pođu da pričaju oko mene a ja uključim diktafon i bilježi. I sad, ne znam ja tačno gdje mi je taj diktafon a kad smo već kod toga - ne znam ni gdje mi je lijeva cipela. Ali, koliko se sjećam riječ je bila o novom subjektu na političkoj sceni u BiH. Neko na koga valja računati u narednom periodu. Partija o kojoj govorim se zove Stranka Feniranih Radioaktivnih Japanaca (SFRJ) i osnovana je negdje 2006. Nisam još uspio da saznam na kojoj su strani ideološke ljestvice ali ako je suditi po onom sinoć - nisu konzervativci. To je sigurno. Za sad djeluju u ilegali a na web stranici (http://sfrjapanaca.weebly.com) može se vidjeti da se zalažu za prava japanaca u BiH i gradnju piramida. Mislim da je riječ o šifriranim porukama do čijeg značenja još nisam došao. Danas se trebam naći na kafi sa Čovom Burazom, kojeg sam upoznao sinoć i nadam se da će mi on moći reći više informacija o samom SFRJ-u.


(SBU) EUR - Bosnia i Hercegovinija - Kafa sa Čovom Burazom (KSČB)
Kao što sam najavio u prošlom izvještaju, danas sam se našao na jutarnjoj kafi sa ČB, sa sinočnjeg roštiljanja. Kasnio je 15 minuta, što me zabrinulo. Da ga nisu presrele odašnje obavještajne strukture? Da li je ozvučen? Ali ipak se pojavio u 14:15h i donio mi cipelu. Mogućnost da je ozvučen sam odbacio kao neosnovanu jer je nosio oskudnu ljetnu garderobu. Moram priznati i da me je pojam „jutarnja kafa“ u 14:00h pomalo zbunio ali čini se da je to dio ovdašnje tradicije. U neobaveznom razgovoru sam došao do saznanja da iza SFRJ-a stoji misteriozna organizacija RECIKLAŽA iza koje, opet, stoje dva ili tri čovjeka visoke inteligencije, i visokih rastom, imaju divna mišićava leđa i kosu poput Džimi Pejdža. Malo ljudi zna njihov pravi identitet i rijetko kad se pojavljuju u javnosti (Naročito jedan od njih. Osim povremeno kad obilazi gradove BiH prerušen u prodavca knjiga.) Paravan za njihove aktivnosti i slanje šifrovanih poruka je ReciklažaBlog na kome se, lično sam se uvjerio, nalaze najduhovitiji tektovi koje sam ikad pročitao u životu. I stvarno misli, da biste vi tamo u Stejt Departmentu trebali to da pogledate, mislim, ono...skroz je dobro. I pošaljite nekome od prijatelja da pogleda. Stvarno je super. No, khm, pored što su duhoviti, ja duboko vjerujem da su ti tekstovi i šifrovani i da u BiH i, vjerovatno, široj okolini ima dosta pristalica ove d Stranke. Pokušaću se infiltrirati u nju jer bi se mogla pokazati kao valjan saveznik u ostvarenju naših ciljeva na ovim prostorima. Maskiraću se u Japanca.
Baj d vej, na izborima u oktobru će najvjerovatnije pobjediti SNSD a njihov lider, gospodin Dodik, je neotesana seljačina, lopov, prevarant...a da, i debeo je i odjela mu loše stoje...i smrde mu noge.

1 comment:

  1. Hahahah, vrh! Imam spreman tekst za reciklažu, šaljem sutra!

    ReplyDelete