22 November, 2010

Slava. Žene.

Otišla je. Otišla je s njim. Mi smo samo ostali. Ne, ipak nismo sami. Ti si bila moje proljeće i zima. Al' 'oćeš da ti kažem ko je bila moje ljeto i jesen? Heh, tohje bila od Bosne vila, ni malo ni dalje ni bliže. Imala je oko struka puno sira, baj d vej, baš kao pomenuti sir, bleda je bila. Jebiga, ovo se rimuje, ali mi smo počeli priču. Ne poemu. Tako da, ovaj svojevrstan uvod, možete da bacite u smeće. Jebiga.

Žena. Neistražena mist'rija. 12. Majmuna. U ovom slučaju, majmunica. Ali ne! Jebeš majmune. Zabvoravite i na to. Zamislite. Žene.



Triglav. Njegovi vrhovi, dodiruju nebo bivše JG. Isparavanje. Ali ne, nije to isparavanje kao magla, nego je to isparavanje kao manjak novca za žene, koje iz pare ispare.

Novi red.

Otišla je. Opet. Jebeš Triglav i isparavanje. Možda, ali samo možda nije ispala iz pare.

Novi red.

Aj živio. Jebiga.

Novi red.

Nered. Svejed. Žena – najveća isnpiracija. Pećina.

Novi red.

Jim bean. Ovo tako zvuči kao Morisonov neki grašak, ali dobro. Ali, da je potonji jeo grašak, ne bi umro u kadi prdeći, zato što se prdi od graha, a ne od graška. Od istog se znoji. Ali ono – znoj jedna kapljica ekvivalentna zrnu graška. Baš kao žena. Mislim, princeza na zrnu istog graška koja tripa da je ispod deset dušeka, sjebava taj isti grašak. Da li je muškarac grašak?


Na kraju, pitanje ostaje – ima li to uticaja na bubrege? Izvinite? Ili – ali ili – je to od štoka i burbona street.

Pesme snova, Martina Džordža.

Novi red.

Vuk.

Krigla od litru.

Ali mi ne pijemo pivo.

Novi red.

Otkako si s njim, život mi je fin.

Or is it?

Godsmack. Good snack.

Koje od ovog dvoje je bend?

Straight out of line.

I'm feeling drunken fine.

Žvaka.

Laka.

A faka.

Nema razloga za ovo, ali ima razloga za ono.

Šta je ono?

Govno?

Žena?

Govnasta žena?

Pita?

Breda?

Mislim, pita breda od sira?

Dvanaest?

Ne!

Ne!

Ne!

Samo ne majmuna.

Može biti....

Žena.

Esej.

O ženama ili bitstvu.

Ne.

Da, možda je novi red.

Ali samo možda.

Jebiga.

Žene.

Aco i ja.

Ko je tu žena?

Bla bla bla.

Saša je otišao domaaa.

A i cure su.

Jebiga.

Dao sam sestri kondomaa.

Neću od toga da pravim slona.

Ali.

Nije svejedno.

Nektar.

Jelen.

Jebiga.

Mi ustvari cugamo burbon i štok.

Ali okej.

Nektar.

Piće bogova.

I guess it's drunk asssss....

Valjda se ovo assssss može protumačiti na više načina.

Ali!

Žene!

Krenite na mene!

Ne gubite vreme!

Dajte da vam pružim, svoje seme!

Ne, nemojte da mislite na silne šeme!

Niti da vas hvataju treme!

Sećiću zbog vas vene!

Al' u novom redu.

Vene.

Mene.

Zbirka zadataka.

Matematika.

The end.

Priču napisao: Perin


1 comment:

  1. fali da su bogovi mrtvi...od nektara:(

    ReplyDelete